Dokumenty ke stažení
Prvním krokem jak zařízení tísňové péče AREÍON získat, je zavolání na dispečink tísňové péče. Operátorka žadatele zapíše do pořadníku čekatelů a vyplní potřebné údaje pro zavedení naší služby. Zároveň na jeho adresu zašle formulář, který vyplňuje obvodní lékař/ka klienta.
Krok druhý spočívá v doručení formuláře obvodnímu lékaři, který jej pro potřeby dispečinku tísňové péče vyplní. Je nutné, aby tento vyplněný formulář byl k dispozici v den sociálního šetření, tedy před uzavřením smlouvy o poskytování Tísňové péče Areíon a montáží zařízení. Pro urychlení celého procesu zavedení služby je možné si tento formulář tzv. stáhnout níže a doručit jej obvodnímu lékaři dříve.
Krok třetí - tehdy, až bude mít žadatel vyplněný formulář od obvodního lékaře u sebe, telefonicky kontaktuje dispečink tísňové péče a tuto skutečnost oznámí službu majícím operátorkám, které (společně s uživatelem) naplánují tzv. sociální šetření a termín montáže zařízení tísňové péče.
Formulář, který vyplňuje operátorka či sociální pracovnice TPA s klientem v jeho domácím prostředí před uzavřením smlouvy o poskytování sociální služby.
Formulář pro podání stížnosti, podnětu, připomínky na kvalitu poskytování sociální služby. Informace pro jeho vyplnění naleznete v sekci "Časté otázky" pod otázkou č. 15.






